
JAVNI POZIV za dodjelu oznake “VRGORAC QUALITY”
GRAD VRGORAC, Jedinstveni Upravni odjel, na temelju članka 85. Zakona o poljoprivredi („Narodne novine“, 118/18 I 42/20) te članka 4., 5. i 6. Pravilnika o dodjeli oznake „Vrgorac Quality“ („Vjesnik“ – službeno glasilo Grada Vrgorca broj 10/20), objavljuje JAVNI POZIVza dodjelu oznake “VRGORAC QUALITY” KLIK na poveznicu za preuzimanje dokumenta Opširnije
Grad Vrgorac raspisao 7 Javnih poziva za poljoprivredu i stočarstvo
Dana 14.01.2021. Grad Vrgorac raspisao 7 Javnih poziva za poljoprivredu i stočarstvo. JAVNI POZIV za podnošenje zahtjeva za potpore iz Mjere 5. Potpora za uvođenje ekološki naprednih metoda u poljoprivrednoj praksi iz Programa potpora u poljoprivredi na području Grada Vrgorca za razdoblje 2021. – 2023. godine KLIK na poveznicu za preuzimanje...Opširnije
Važna obavijest svim poljoprivrednicima!
JAVNI POZIV SVIM POLJOPRIVREDNICIMA ZA ISKAZ INTERESA ZA MOGUĆE OSNIVANJE AGROCENTRA ZA PROIZVODNJU, OTKUP I PRODAJU VOĆA I POVRĆA S PODRUČJA GRADA VRGORCA Tijekom 2019. godine, pružili smo administrativnu i svu drugu potrebnu pomoć za osnivanje udruženja koja su pokrenula okupljanje naših poljoprivrednih proizvođača. S obzirom na stanje otkupa na tržištu, kao i stvaranje...Opširnije
Više no ikad, “Mislimo globalno, a kupujmo lokalno”!
Dragi naši Nadamo se kako se držite toplog doma i pazite tako na sebe i svoje obitelji. Nažalost, svjedoci smo turbulentog razdoblja i nalazimo se pred velikim izazovom kao društva. Ne samo naša zemlja, već cjelokupno čovječanstvo proživljava isti problem i svi se zajedno nalazimo u borbi protiv zajedničkog neprijatelja. Neprijatelj je to kojeg ne vidimo i ne čujemo, ali koji je iz...Opširnije
Zajednička oznaka kvalitete – “Vrgorac quality”
ZAJEDNIČKA OZNAKE KVALITETE ZA POLJOPRIVREDNO PREHRAMBENE PROIZVODE IZ VRGORCA – VRGORAC QUALITY Na današnjem konkurentskom tržištu komunikacija postaje sve važniji čimbenik uspješnog poslovanja. Kad se radi o poljoprivredno-prehrambenim proizvodima i uslugama ruralnog turizma naglasak je na umrežavanju ponude, stvaranju zajedničkih oznaka te zajedničkim promocijskim aktivnostima. Godinu...Opširnije